Pieni aprillipäivätarina


Huhtikuun ensimmäisen päivän kunniaksi tulin kertomaan teille tarinan! 
 
Oli aprillipäivä vuonna 1998 (?). Olin päiväkodissa ja mulle oli sinä päivänä valjennut, mitä aprillipäivä tarkoittaa. Makoilin tarhan pihan kallioilla ja mietin kuumeisesti, minkä aprillijekun keksisin. Näin suuren muuttolintuparven lentävän taivaalla, ja silloin keksin sen.

Äiti tuli hakemaan minua tarhasta. Hän laittoi mut auton takapenkille ja lähdettiin ajamaan kotiin päin. Halusin heti kertoa keksimäni aprillipilan.

Minä: Mä en nähnyt tänään yhtään lintua.
Äiti: Aijaa.

Sitten en kehdannutkaan enää sanoa että aprillia, aprillia. Sen pituinen se.

17 kommenttia

  1. Hahahah tää juttu ei vanhene ikinä :'D

    -Vilma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää tulee kyllä mieleen ihan jokainen aprillipäivä! :D tai jo aprillipäivästä puhuttaessa :DD Mä aina haluaisin keksiä jonkun huikeen pilan mutta ei nyt tänäkään vuonna natsannut.. Tää tarinan pila taitaa olla mun paras saavutus :DDD

      Poista
  2. Eiii mä en kestä miten ihana sä oot ollu :'DD Niin söpö<3

    VastaaPoista
  3. Hahaha, vähän söpö ♥ Muistan kanssa pienempänä miettineeni kunnon aprillipiloja, mutta monet oli juuri samantyyppisiä kuin tämä eli jokin yksinkertainen asia, mistä juksannut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D ♥ Toi on jotenkin niin söpöä, että pienenä sitä luuli olevansa kovinkin nokkela ja loppujn lopuks ne jutut onkin ollu tätä luokkaa :DD

      Poista
  4. Hah, toihan on ihan loistava! ::DDD mä juksasin eilen joitakin sillä, että auto hajos ja jäin sen kans tienvarteen. Meni läpi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah! Toi sun juksaus on kyllä aika hyvä, ei tulis mullakaan heti mieleen että on aprillipila, kun tollanen voi oikeesti sattua milloin vaan! Voin hyvin kuvitella että toi on uponnut sun läheisiin :D Jotkut perus raskauden huijaus aprillipilat on niin läpinäkyviä mut tollasesta ei heti kyllä tajua :D

      Poista
  5. Noi on niin ihania, kun lapsena luullut olevansa ihan yliovela ja oikeesti juttu onkin vaan ollut tyhmä... :D Terveisin, kirjoitin vitsikirjan seitsemänvuotiaana ja oon vaan hävennyt silmiä päästäni kun sillon luulin niiden olevan hauskoja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eii mä en kestä, oisko sitä vitsikirjaa mahollista saada nähtäväks sun blogiin :'DDD Ne vitsit on varmaan ollu ihan parhaita!! Lapsen ajatuksenjuoksu on jotain niin uskomatonta :D

      Poista
  6. Hahha, illan piristys!! :D lapsena keksi kyllä aina vaikka minkälaista juttua ja sitten ärsytti kun aikuiset ei niitä tajunnut :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos tää hauskuutti! :-D no äläpä muuta sano! Mua tolloin ujostutti jotenkin sanoa että tää oli aprillipila, en tajua miks xD

      Poista
  7. :DDD En kestä haha, voi että<3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥

Instagram: millamarinak
Snapchat: millamarinak
Youtube: Milla Kantonen